Nie tylko piękne widoki, ale także ekstremalne ewolucje, widowiskowe ujęcia i znakomity montaż, sprawiły że film "The sky high impressions" produkcji Stowarzyszenia Grupa Falco 2, zdobył pierwsze miejsce i złotego niedźwiedzia w kategorii „Najlepszy spot” na 51. Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie. Nagroda została wręczona podczas czwartkowej uroczystej gali festiwalu filmów promocyjno-turystycznych "The Golden City Gate".

- "The sky high impressions” jest to intro filmu 18-minutowego, produkowanego w ramach promocji marki regionu. Wpadliśmy na pomysł, wykorzystując środki unijne z Urzędu Marszałkowskiego, aby stworzyć film o tym, na czym się najlepiej znamy, czyli na paralotniarstwie. Pokazaliśmy świat widziany naszymi oczami, czyli to, co mamy okazję oglądać z powietrza, ale też pokazaliśmy paralotniarstwo od strony ekstremalnej, czyli w wykonaniu doskonałych pilotów. Chcemy pokazać, że paralotniarstwo to sport właściwie dla każdego: można nauczyć każdego latać, bez względu na wiek. Pomysł się zrodził przy jednym z posiedzeń naszej grupy. Materiały są zbierane od różnych pilotów, z różnych miejsc świata. Gra pod nasze dyktando m.in. Pawła Kozarzewskiego - członka kadry narodowej, Macieja Wadowskiego - nasze zdjęcia z Iraku. Produkcja jest ogólnie dostępna w tej chwili w internecie, są tam linki z odnośnikami do tych wszystkich produkcji, które do tej pory realizowaliśmy - opowiada Jarosław Balcerzewski z Grupy Falco 2.